تونیک تقویت‌کننده رشد موی سر حاوی مالتودکسترین لدورا

 

تونیک تقویت‌کننده رشد موی سر حاوی مالتودکسترین لدورا

ژنتیک نقش مهمی را در داشتن موهایی زیبا ایفا میکند اما مراقبت‌های شما برای موهای سالم و زیبا بسیار مهم تر است.

همواره زیبایی مو یکی از دغدغه های امروز انسان ها شده است. از مشکلات امروزه مو به کند شدن روند رویش مو و ضعیف شدن و ریزش مو میتوان اشاره کرد.

روش های گوناگونی برای پیشگیری و درمان این مشکل وجود دارد که یکی از بهترین و موثرترین روش ها استفاده از محلول های ضد ریزش و تقویت کننده میباشد.

تونیک تقویت‌کننده رشد موی سر حاوی مالتودکسترین لدورا یکی از محصولات بسیار موثر و مهم به شمار میرود.

در این محصول ترکیبات مؤثری برای تقویت فولیکول­ها و تحریک ریشه مو وجود دارد که در پیشگیری از ریزش، ضعیف شدن مو و رویش مجدد مو تاثیر دارد.

ترکیبات خاص این تونیک عبارتند از : مالتودکسترین، کافئین، عصاره رزماری، عصاره گزنه، ویتامین B5 و C، منتول، اتانول

مالتودکسترین از ترکیبات مهم این محصول میباشد که برای تقویت و رشد ریشه مو، تغذیه و درخشندگی ساقه مو میباشد.

عصاره رزماری، منتول، کافئین و ویتامین B5 از مواد مؤثر در این محصول هستند که باعث افزایش خون­رسانی در نتیجه بهبود تغذیه و اکسیژن ­رسانی به ریشه مو شده و به تبدیل ­شدن موهای نازک و کرکی به موهای ضخیم کمک می­کنند.

از ترکیبات دیگر این محصول، عصاره گزنه است که خاصیت بسیار مهمی در تقویت مو دارد. و باعث تحریک ریشه مو شده و موهایی که از دست رفته رو مجددا رشد میکند.

ویتامین C که از ترکیبات دیگر این تونیک است یکی از مهم­ترین عامل ریزش مو است، وجود این ویتامین در اطراف ریشه مو به افزایش جذب آهن کمک کرده و از این طریق از ریزش مو جلوگیری می­کند.

 

ضمانت قیمت و ضمانت اصالت کالا

محصولات لدورا را که دارای سیب سلامت (تاییدیه  وزارت بهداشت) را با بهترین قیمت و مناسب ترین کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

باید درخرید لوازم آرایشی و بهداشتی دقت لازمه را به خرج داد زیرا که استفاده این محصولات ارتباط مستیقم با سلامت و زیبایی پوست و موی انسان دارد و به همین دلیل باید ازفروشگاهای معتبر و دارای نماد اعتماد الکترونیکی میباشد، خریداری کرد.

Comments

Popular posts from this blog

شرایط ثبت نام پیاده روی اربعین

گوش‌ پاک‌کن پریستیو 200 عددی

شامپو تقویت‌کننده رشد موی سر کراتینه زنانه لدورا 380 میلی‌لیتر